петък, 8 юли 2016 г.

Golden Rose Velvet Matte Lipstik

Червилото е любимата ми част от грима.
Това което търся в едно червило е то да бъде наситено,меко и кремообразно, а най-важно е да бъде матирано.
В България няма много матови червила, а ако има те са на висока цена. Едно от червилата, който събира на едно място моите предпочитания е Golden Rose Velvet matte, също така е на достъпна цена(4.29лв.).
Текстурата на червилото е наистина много нежна и кремообразна, но въпреки това е с добър матов завършек и не изсушава устните. Въпреки това винаги преди да нанеса червило, използвам малко балсам за устни, за да избегна напукване или изсушаване на устните си през деня. Опаковката е много удобна и практична, но е непрозрачна и не се вижда цвета, затова го държа наоблатво, за да виждам номера. А цветовете, които аз имам са : 20, 23, 24, 31,33. Като последните два са от новата колекция, като 33 е черно.
Цветът е нестандартен, но на мен лично много ми харесва. Може да се носи самостоятелно или в комбинация с друг, за да се получи така модерното омбре.
На снимката се вижда ефектът постигнат с червилата 23 и 33. Извинявам се, че снимката е без фокус, но така също е атрактивна. 😉😉😉😉
За останалия грим съм използвала:
Foundation - Revlon Photo ready Airbrusheffect in color 02 и 05 Тук
Concealer - Revlon Photo Ready in color Light Тук
Eyebrows - Golden Rose Dream pencil in color 307 Тук
Contour - Carli Bybel Palette from BH Cosmetics Тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар